View Project

Jimmy Green

Real food, feels good.

Design

Interaction

Over het project

Gezond eten dat makkelijk beschikbaar moet zijn – Jimmy Green maakt het mogelijk. Door hun pakkende motto: “eat real good, feel real good”, krijg je bijna de neiging om zelf te bestellen. Helaas was dit met hun vorige website nog niet mogelijk. Vanuit een eenvoudige webomgeving wilde Jimmy Green het voor hun (potentiële) klanten zo eenvoudig mogelijk maken om online maaltijden te bestellen. Webworx ging op zoek naar een oplossing.

Services
  • Webshop
  • Web Development
  • Visuele identiteit

Samen naar een indrukwekkende website

Een watertandende indruk achterlaten voor iedere bezoek en bestelling. Samen met onze creative performance agency partner gingen wij aan de slag. Met een duidelijk webdesign voor ogen zochten we naar een effectieve invulling van de content. Het was al snel duidelijk dat de levendige visuals centraal moesten staan met duidelijke call to actions. Zo maakten we een aantrekkelijk geheel met een nog lekkerdere presentatie.

Visuele identiteit tot leven brengen

Door te kijken vanuit de ogen van de gebruiker, oftewel de UX bril op te zetten, bracht Webworx de visuele identiteit en het webdesign samen. Met bijna levensechte afbeeldingen van maaltijden, frisse merkkleuren en duidelijk productoverzicht bracht Webworx het verhaal van Jimmy Green tot leven. Dit bevordert de bezoekersbeleving en moedigt hen aan om terug te keren.

Toekomstbestendig door kennisdeling

Door te blijven leren en te implementeren blijf je voorop lopen. Daarom gelooft Webworx dat er altijd ruimte is voor verbetering. Ook na het lanceren van de website. Zo dacht Jimmy Green er ook over. Zij wilden hun klanttevredenheid en interne expertise hoog houden. Daarom voorzagen wij van een praktische training. Een stukje ontzorgen zodat we samen kunnen groeien naar betere online resultaten.

Een verfrissend resultaat

Met aantrekkelijke visuals, levendige merkkleuren en helder productoverzicht kwam Webworx tot een gebruiksvriendelijke website voor Jimmy Green. Hierdoor sluit de uitstraling van de website beter aan bij de visie en merkidentiteit van het bedrijf. Met goed geplaatste call to actions activeren we een soepele navigatie voor bezoekers. Met als resultaat een stimulans in conversies en merkherkenning.

Geïnteresseerd?

Jeroen Denissen

Founder & Developer

Jeroen ontwikkelde zijn eerste website meer dan 20 jaar geleden en startte in 2006 zijn eigen bedrijf. Hij houdt er nog steeds van om toffe dingen te bedenken en innovatieve code te ontwikkelen!